Гарантія та сервіс

Компанія "600dpi" є сертифікованим представником усіх товарів, які представлені на нашому сайті. Весь товар є оригінальним та має офіційну гарантію від виробника. Строк гарантійного обслуговування залежить від типу товару та його виробника, що становить від 14 днів до 36 місяців. При купівлі торгового обладнання Ви отримуєте гарантійний талон, в якому вказано тип товару, серійний номер, термін гарантійного обслуговування та дату продажу.


Обмін та повернення товару


Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує Вам «Закон про захист прав споживача».

Обмін чи повернення товару здійснюється, якщо:

  • Товар не використовувався і не має слідів використання: потертостей, сколів та подряпин;
  • Не порушена цілісність упаковки та товар повністю укомплектований;
  • Збережено заводське маркування та всі ярлики;
  • Наявність товарного чека.

У випадках, якщо товар не працює, обміняти чи повернути товар можна за наявності висновку сервісного центру, про те, що умови експлуатації не порушені.

Ми не можемо обміняти або прийняти повернення товару у таких випадках:

  • Якщо товар був пошкоджений або модифікований (за винятком заводського браку);
  • Якщо товар має сліди користування;
  • Після закінчення 14 днів з дня продажу.

Умови повернення або обміну виробів

Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу. Товар має бути в новому, невикористаному стані, мати оригінальну упаковку та документи, що підтверджують факт покупки.

Протягом 1-3 робочих днів відділ сервісу перевіряє стан виробу та його комплектність. Після цієї перевірки ми здійснимо обмін товару або повернемо гроші.

При поверненні грошей витрати на доставку нами не компенсуються.

Ми повернемо гроші на день повернення товару, у разі відсутності в касі потрібної суми, не пізніше ніж через 7 днів.


Гарантійні зобов'язання


Якщо придбаний у нас товар вийшов з ладу в гарантійний період з вини виробника і не може бути відремонтований у авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього обов'язковими є такі умови:

  • Товар має повну комплектацію;
  • Гарантійний талон та товарний чек;
  • Висновок сервісного центру.

Гарантія не надається у випадках:

  • Порушено гарантійні пломби;
  • Товар має пошкодження, що виникли внаслідок дій покупця;
  • Було порушено правила експлуатації;
  • Було зроблено несанкціоноване розбір або ремонт;
  • Серійний номер змінено, або не може бути встановлений;
  • Невірно заповнений гарантійний талон.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • Природний знос чи вичерпання ресурсу;
  • Недбале використання (вплив рідини, потрапляння всередину сторонніх предметів, запиленості тощо);
  • Пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням;
  • Пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • Використання програмного забезпечення, яке не призначене для виробу.